Langkau ke kandungan utama
Laman utama Pusat Bantuan Pusat Bantuan Rakan Niaga
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (US)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Pusat Bantuan Rakan Niaga
  2. Cashback Packet (Merchant)

Cashback Packet (Merchant)

  • Apakah itu "Cashback Packet"?
  • Siapa yang boleh mencipta "Cashback Packet"?
  • Bolehkah pemilik perniagaan dan pengurus mencipta "Cashback Packet" untuk semua cawangan?
  • Berapa banyak "Cashback Packet" yang boleh dibuat oleh rakan niaga pada satu-satu masa?
  • Apakah nilai maksimum setiap "Cashback Packet" yang boleh ditetapkan oleh rakan niaga?
  • Adakah terdapat yuran atau caj yang dikenakan untuk mencipta "Cashback Packet"?
  • Bilakah nilai "Cashback Packet" akan ditolak daripada baki eDompet pemilik?
  • Apakah yang berlaku kepada "Cashback Packet" yang tidak dituntut, dibatalkan, atau tamat tempoh?
  • Bolehkah "Cashback Packet" dibatalkan selepas dicipta?
  • Bagaimana cara untuk mencipta "Cashback Packet"?
  • Berapa ramai pelanggan/penerima bagi setiap "Cashback Packet"?
  • Apakah maksud "Customer Minimum Spend "?
  • Berapa lama "Cashback Packet" boleh kekal aktif?
  • Apakah maksud "Claims limit per customer"?
  • Apakah maksud status-status berikut untuk "Cashback Packet"?
  • Adakah terdapat resit yang boleh dimuat turun untuk "Cashback Packet"?
English (US)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges